آرایش پاییزی و بازی رنگ‌های سرخ فام

با آغاز فصل خزان و ریزش برگهای نارنجی و زرد درختان، آرایش پاییزی صورت نیز تغییر کرده و متمایل به رنگ‌های نارنجی و سرخ گون خواهد شد. گرمای محیط رو به کاهش رفته و تاثیر آن بر پوست صورت می‌تواند تغییراتی در ماندگاری لوازم آرایشی بر پوست ایجاد نماید. به همین منظور در این مقاله به بررسی این تغییرات پرداخته و رنگ‌های زیبای آرایش پاییزی را در نواحی مختلف صورت و لباس افراد تشریح می‌نمائیم.

آرایش پاییزی

درباره آرایش پاییزی چه می‌دانیم؟

آرایش تابستانی صورت، پر از رنگ های ملایم و جذاب بوده و تاکید زیادی بر طراوت طبیعی پوست و رنگ های ملیح و آرام دارد اما در آرایش پاییزی استفاده از رنگ ها بر مبنای معیار دیگری انتخاب خواهد شد. علاقمندان به دنیای آرایش و زیبایی باید بدانند که آرایش پاییزی یکی از تجملاتی ترین میکاپ ها در میان چهار فصل سال بوده و از شیک ترین و پر ابهت ترین رنگ ها در آن استفاده خواهد شد. در این میکاپ باید شهامت به خرج داده و از میان جذاب ترین و براق ترین رنگ ها در نقاط تعریف شده صورت استفاده نمود. در ادامه به بررسی چند رنگ در میان رنگهای پاییزی که از بیشترین محبوبیت در میان خانم ها برخوردارند خواهیم پرداخت. آسان طب از علاقمندان دعوت می‌کند در آرایش پاییزی خود این رنگ ها را مد نظر قرار دهند:

آرایش پاییزی

آرایش ارغوانی تیره: گلهای ارغوان، رنگی شبیه به رنگ سرخابی سنتی داشته و ترکیبی جالب از صورتی و بنفش می باشد، یعنی رنگ قرمز و آبی با درصدی متغیر می تواند جلوه ای متفاوت در آن ایجاد نماید. حال می توان متصور بود که رنگ ارغوانی تیره تا چه اندازه می تواند برای آرایش پاییزی خانم ها، شکیل و موقرانه باشد. ارغوانی تیره مخصوصا برای آرایش لب ها به طرزی جالب توجه، صورت را با طراوت و عروسکی جلوه خواهد داد.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397برچسب:آرایش پاییزی, | 20:39 | نويسنده : Bahar |